zondag 13 december 2020

Stap voor stap uitleg icraft stempels en koh-i-noor polycolor

 Hoi allemaal


Vandaag een beetje stap voor stap uitleg over hoe ik mijn werk inkleur, ik heb hier gebruik gemaakt van de onwijs mooie stempel van icraft.
Ik werk eigenlijk altijd op aquarel papier, en de inkt is afhankelijk wat voor techniek je gebruikt ik heb bij dit plaatje gebruik gemaakt van versafine black


  Ik ben hier begonnen met de achtergrond, er is hier eigenlijk niks goed en fout aan ik heb deze keus gemaakt omdat me stempel al zo mooie naar voren komt.



Ik heb de bloem met drie tinten roze gekleurd ik begin met de lichtste kleur daarna met de middelste kleur en zet de plekken die wat donkerder moeten worden met de donkerste kleur.


Dus ik kleur alles met de lichtste kleur dan zet ik hier overheen tot zo ver nodig de middelste kleur en meng dit dan met de lichtste kleur en dit doe je ook met de rest net zolang dat je tevreden bent.


Je kan altijd extra kleur toevoegen is was klaar maar vond de bloemen niet perfect dus ik heb een bijna rode kleur gepakt en net wat meer diepte aangebracht.
Het voordeel met potloden is dat dit kan ben je niet tevreden dan kan je je het weg gummen.
Wil je leren inkleuren dan adviseer ik je begin met potloden.

Creatieve groetjes 
Kim de lange

Benodigde materialen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten