donderdag 21 januari 2021

Hoera

Hallo allemaal

Van de week weer bezig geweest met dit leuke kaartje.


 Ik heb gespeeld met de stencil butter van the crafters workshop.
Wat een onwijs leuk spul is dit, het geeft een mooie glans en De Hobbystudio gaat dit opnemen in het assortiment.


Hier gebruik ik de stencils van icraft die zijn mooie de maat van de slimline mallen, dus je hoeft ze niet te verplaatsen.


En het mooie is dat je ze kan mengen op deze manier zodat het een beetje overloopt.


Hier het resultaat als het stencil eraf is.



Ik heb de volgende materialen gebruikt:

*Stencil butter the crafters workshop
*snijmal carlijn design hoera CDSN-0051
*Stencil icraft
*Nellie's multi frame MFD140
*Linnen cardstock wit, emerald, zwart

Alle materialen zijn verkrijgbaar bij www.dehobbystudio.nl

Creative groetjes
Kim

 










 





1 opmerking:

  1. Goede dag, ik ben nu zo blij omdat ik vandaag mijn lening van € 29.000 heb gekregen van dit goede bedrijf LAPO na verschillende oplichting van verschillende cheaters, je kunt ook contact met hen opnemen als je een snelle lening nodig hebt, neem nu contact met hen op via deze e-mail: lapofunding960@gmail .com

    BeantwoordenVerwijderen